Brev:
Rejse væk i 10 dage
9. januar 2010
Alder:
15 mdr.
Rejse væk i 10 dage
Hej Helen.
Jeg skriver lige om et andet spørgsmål jeg har, jeg arbejder på en arbejdsplads hvor jeg skal rejse 10 dage i sommerferien, men kan vælge det fra. det er noget der er rigtig spændende og som jeg godt kan li.
Mit spørgsmål er om det vil påvirke min søn, der på til den er 18 månederfor negativt i form af svigt - den dur.
Kan jeg tage afsted, hvor vores søn er sammen med sin dejlige far og bedsteforældre mens jeg er væk, eller skal jeg vente til han er lidt ældre - 2 1/2 ca.
Vil gerne styrke forholdet mellem far og søn, så det er måske en mulighed, jeg har bare haft ham meget, så ved ikke om det er ok jeg så bare "forsvinder" ud af hans verden i 10 dage, jeg synes det er lang tid, men kunne også give et pusterum, selvom savnet bliver enormt.:0)
Synes der er mange forskellige vinkler på den sag.. så kunne godt tænke mig at høre din.
Venlig hilsen
I